2013. november 16., szombat

Sajnáljuk!

Most egy ideig nem tudunk majd nektek részt hozni, egy kis probléma miatt, ami az, hogy Mirtill drága testvére sikeresen elcseszte a billentyűzetét mire hazajött a koliból... -_-" Akik régebb óta olvassák ezt a történetet bizonyára tudják, hogy Mirtill kolis, és hét közben egyáltalán nem tudunk írni. De így most egy ideig hétvégén sem tudunk. :D Mondjuk ha összeülnénk nálam akkor menne, de alig találkozunk így is... Amint megveszi Mirtill tesója a billentyűzetet hozzuk is az új részeket! Igaz, hogy előre meg vannak írva, de jelenleg ügyködöm a 32. részen, szóval igazán lemaradtunk az írásban... :D Reméljük megértitek és várjátok majd a további részeket is. :D Még egyszer sajnáljuk! Hamarosan visszatérünk. ^^

UPDATE! :D

Már megvan a billentyűzet, és sikeresen megírtunk egy részt, sőt igazából én írtam Mirtill csak a párbeszédben segített. Viszont fogalmunk sincs, hogy mikorra jövünk új résszel, de sietünk... Csak így, hogy kolis nem igazán könnyű... :\ Szerintem téliszünet után már újból pakoljuk fel a részeket, bár ez sem biztos, mert akkor meg én nem fogok ráérni... Ja és Mirtill is elkezdte a következő részt. Sikeresen leírt egy darab szót... csodálkozom, hogy megtudta csinálni. x) Mindegy, kérlek legyetek türelemmel! (Úgy éreztem tartozom azzal, hogy ezt leírjam nektek.)

Adrienn & Minirigó xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése